Aangenomen: winter 2010-2011 in Chatel! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu Aangenomen: winter 2010-2011 in Chatel! - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

Aangenomen: winter 2010-2011 in Chatel!

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

10 November 2010 | Nederland, Spijkenisse

Hoi Allemaal,

Na de Europa Tour dacht ik; hey wat ga ik nu eigenlijk doen? Het wordt winter in Nederland wat betekend; regen, kou, wind en dus vies weer. Daar heb ik geen zin in dus besloot ik een poging te doen om weer eens een baantje in het buitenland te bemachtigen.

Na de selectie periode van een Nederlandse organisatie kreeg ik te horen dat ik uitgekozen ben om deze winter in het hele mooie skigebied van Portes du Soleil te gaan werken als all round horecamedewerker. Het plaatsje waar ik ga werken heet Chatel. In hotel Lion d'or zal ik in het restaurant en de apres ski bar te vinden zijn.

Dit weekend heb ik een training en leer ik mijn collega's kennen. Vervolgens vertrek ik dan op zondag 12 december met de bus richting Chatel om daar tot eind april/begin mei te werken en natuurlijk te genieten van de sneeuw;)! Dat is door mijn werkgever allemaal goed geregeld en ik krijg een skipas!

Natuurlijk hoop ik dat heel veel mensen mij willen komen opzoeken en willen komen genieten van wat Chatel te bieden heeft aan skipistes, langlaufroutes, bars, restaurants, uitgaansgelegenheden en nog veel meer! Het boeken van een wintersport vakantie is in volle gang dus als je wil komen moet je maar snel boeken via de bekende wintersportsites:)!

Via deze reisblog zal ik jullie komende winter dus op de hoogte houden van mijn belevingen in de Franse sneeuw!

Liefs,
Katinka

  • 11 November 2010 - 07:27

    Gertjan:

    Hoi Katinka, Zoals je vast wel weet ben ik na mijn examen van de middelbare school direkt in Zwitserland gaan werken. Van mei tot september heb ik toen gewerkt in een hotel in Stansstad (CH) als kelner. Na dat seizoen was ik welkom in het hotel in de Alpen voor het winterseizoen, maar dat vond ik te koud. Daarna ben ik trouwens in januari in militaire dienst gegaan, ook in Zwitserland. Dat was pas écht koud, afschuwelijk!.
    Die zomer was erg leuk en er was voldoende tijd voor party-party-party (en tussendoor werken). Ik denk dus dat je het er best naar je zin zult hebben. Maar het zal wel kouder zijn dan in NL, dus daar "win" je niks mee. Je bent al goed aan het werven voor klanten! Veel plezier met de verdere voorbereidingen!

  • 11 November 2010 - 10:17

    Loes En Dick:

    wat leuk, gefeliciteerd. Op naar het volgende avontuur. Geen regen, maar sneeuw....en zon.
    succes, van Loes en Dick

  • 11 November 2010 - 12:33

    Leny Gubbi:

    Wat leuk voor je!
    Wie weet kom ik in het voorjaar, want ik ben geen skier of langlaufer.
    Groet,
    Leny

  • 11 November 2010 - 15:30

    Ray:

    jaja, eerst een maand door europa heen flierefluiten, en nu weer.... hahaha veeel lol en blijf wel sporten daar heh, anders zit je dadelijk als een gehaktbal bij mij op de fiets. Have fun....x

  • 11 November 2010 - 17:05

    Rob:

    Is dit nou weer zo'n spam-mail waarin ze je een wintersportvakantie aanbieden? ;)
    Het zal weer een hele belevenis worden en hopen dat je je skikwaliteiten een beetje op kan schroeven!
    Have fun! xx

  • 12 November 2010 - 10:06

    Korry De Ruiter:

    Hey Katinka, leuk dat je een site heb, zodat ik je belevenissen kan volgen. Zo zo, Chatel, in de Gouden Leeuw, doe maar heel chique! Nou, ze mogen in hun handen knijpen met jou, je bent dar heel geschikt voor, met al jouw sociale vaardigheden, wie weet voegt het wat toe aan je studie. Wat leer je allemaal op de training? Klinkt heel leuk en spannend, ik zal alles volgen. Helaas zal ik je niet komen opzoeken, ik ga over een paar maanden naar Canada,(Ma word 90, groot feest!!)en heb daar mèèr dan genoeg sneeuw en kou!!! Ik mag dan elke dag de auto van m'n zwager uitgraven! Succes met de training. groetjes en liefs, Korry

  • 13 November 2010 - 13:22

    Ruud De Buurman:

    kan je mij niet in je koffer verstoppen en meenemen.
    hoe zit het met de uitzet ed.
    grt ruud.
    best wel beetje jaloers.

  • 15 November 2010 - 19:02

    Evi:

    Hoi Katinka!
    Ik vond het dit weekend echt super, ik kijk al uit naar 12december, en naar de daarop 5 volgende maanden! :p
    Jah aangezien ik je mailadres nog niet heb, heb ik je dan maar snel even gegoogled en zo heb ik je leuke website gevonden! :) Ik had gerust nog wat geduld kunnen uitoefenen, maar ik ben wat te horen gekomen en wou je dit toch even vertellen,zodat je niet helemaal uit de lucht komt vallen als laatste ofzo!..
    Marvin ligt uit het team...:s Hier heb je alvast even m'n emailadres: hendrickx.evi@gmail.com
    Tot snel!
    Zoewnzz Xxx Evi

  • 16 November 2010 - 19:05

    Yolanda:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel fun in Chatel.
    Helaas hebben we al een andere skibestemming uitgezocht.Dat is Rinn in Oostenrijk.
    Anders was Chatel ook een leuke optie geweest.

  • 14 December 2010 - 08:20

    Gertjan:

    Hoi Katinka, Is de reis goed verlopen? Het is niet meer gelukt je persoonlijk een goede reis te wensen, wij kwamen net zaterdagavond voor jouw vertrek terug van een vakantieweek naar Malta...Ik ben benieuwd naar je ervaringen, veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 52654

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: