"Chatel update" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu "Chatel update" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

"Chatel update"

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

29 Januari 2011 | Frankrijk, Châtel

Het is weer tijd voor een kleine update uit het nog altijd zonnige Portes du Soleil. De sneeuw laat nog steeds op zich wachten wat ik wel jammer vind. Het is nu snel ijzig op de pistes maar gelukkig is het wel kouder aan het worden.

Afgelopen week was echt een topweek aangezien Nanda en Wouter hier waren voor een weekje skivakantie! Ik heb 2 dagen achter elkaar vrij gekregen en we hebben super veel geskied. Natuurlijk hebben we ook aan apres ski gedaan en een paar feestjes gehad!Zoals elke dinsdag was er een thema-feestje. Het thema was “neon-party” een beetje lastig maar we hebben een erg leuk feestje gehad. Ik moest op de schouders bij Engelse gasten wat iedereen grappig vond behalve ik, dadelijk zou ik vallen! Nanda en Wouter gingen netjes op tijd (02.00uur) naar bed en ik ben meegesleurd naar de discotheek hier. De volgende ochtend moest ik na 4 uurtjes slaap toch aan het ontbijt verschijnen en tot de ontdekking komen dat mijn pinpas doormidden was..hmm geen idee hoe dat komt. De theam feestjes zijn altijd top hier, dat zie je wel aan de foto’s van de robots&alien party en de pimp’s en ho’s party!

Iets minder was dat ik vorige zondag aan het opruimen was en zo hard met de bovenkant van mijn hand tegen een tafel sloeg dat ik bijna flauwviel. Heel de bovenkant van mijn hand was dik en deed super zeer. Gelukkig is het nu weer weggetrokken! Nanda, Wouter en ik hebben met 4 gasten uit het hotel geskied, zoals je op de foto’s ziet was het super!

Het team is ongeveer een week niet
compleet geweest. Nadat onze nieuwe vriend, Alex zijn pols brak en naar huis moest na 1,5 week miste we iemand en hadden we rare diensten. Vandaag is er een nieuwe jongen aangekomen dus zijn we weer compleet. De pols van Alex bleek achteraf niet helemaal gebroken te zijn en hij is nu naar Briancon om daar in de sneeuw te werken.

Er gebeuren hier natuurlijk nog veel meer dingen in Chatel, maar dat moeten jullie zelf maar komen zien en ervaren;)! Esmee komt ook over 3 weekjes, yeeeeeh!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie, bedankt voor de leuke e-mails die ik telkens krijg en de kaarten via de post!

Liefs,
Katinka

  • 29 Januari 2011 - 18:22

    Jos:

    Hoi, ook in Houston is het nu party-time (pasta eb pannenkoeken!!), race weekend in nu begonnen, samen met mama naar Down Town om het racenummer 7757 op te halen en verder nog wat goodies. In een grote hal van het George Brown Convention Center. Een drukte van belang daar!! Vannacht weinig slapen, want al om 03.30 lokale tijd aan de laatste maaltijd. Mijn start en die van 11.000 anderen is om 07.10. De eerste groep van 11.000 is dan al op weg om 07.10.! Het is weer voor de vierde keer (na Leiden, Berlijn en Rotterdam) spannend, ik heb de hele route per auto al verkend. Ik heb de race daarna al een paar keer "gelopen"! Zondagmiddag meer nieuws. Have fun in Chatel!! Bye, from Houston, Texas, USA. Jos

  • 30 Januari 2011 - 10:20

    THEO & COBY:

    HALLO KATINKA
    WE HOEVEN NIET TE VRAGEN OF JE HET DAAR NAAR JE ZIN HEB EN DAT ER EEN LEUKE GROEP IS OM MEE TE WERKEN EN PLEZIER TE MAKEN.

    HET IS WEL LEUK DAT ER AF EN TOE VISITE VOOR JE LANGS KOMT EN DAT JE DAN VRIJ KAN KRIJGEN OM MEE TE SKIEN.

    HIER GAAT OOK ALLES GOED jORDI IS NU MET lEONIE OP EEN HUIS AAN HET PASSEN VOOR 3 MAANDEN IN DEN HAAG DUS HET IS WEL WENNEN HOOR DAT DE KINDEREN MINDER THUIS ZIJN.
    jORDI HEEFT OOK EEN ANDERE AUTO GEKOCHT EEN SEAT IBIZA ALS JE DAT WAT ZEGT.EN OF JE DAT WEL WIL WETEN.NOU NOG EVEN DAN KOMT ESMEE EN ERIK NAAR JE TOE IK GEEF AAN ESMEE OOK EEN PAAR KNUFFELS MEE VAN ONS HOOR.
    NOU MEID NOG VEEL PLEZIER DAAR IN CHATEL EN TOT MAILS.XXXXXX

  • 30 Januari 2011 - 21:34

    Jos:

    Ik heb mijn Gold Marathon Chevron Houston!! Het was erg warm, al bij de start om 07.10 bijna 20gr.! Eigenlijk iets te warm, dus veel drinken; om uitdroging te voorkomen. Onderweg gelukkig ook wat regen. Het bleef warm, ik ben uiteraard wel trots op mijn resultaat! Iets meer dan 5uur. Doei, pap

  • 31 Januari 2011 - 03:43

    Susanne:

    Schattie!!

    Je hebt het echt helemaal super zo te zien!! De foto's zien er bizar goed uit!!!
    Zou ook heel graag nog even willen skieen, vrees dat mn centjes alleen op zijn...
    Hier in het de laatste 5 dagen echt bagger! Mega jammer want had gehoopt ff een kleurtje te kunnen pakken voordat ik weg ging en lekker bruin thuis kon komen, maar dat zit er niet in.. Morgennacht vlieg ik al! Heb nu wel zin om lekker naar huis te gaan! Voor de laatste nacht hebben wij een uberluxe hotel geboekt, haha.. mooie afsluiter na alle backpackhotelletjes die we gehad hebben!! Geniet nog volop lieverd!!

    Kus

  • 31 Januari 2011 - 14:19

    Rob:

    :) Foto's zijn weer leuk om te zien!

    Hoop voor je dan je binnenkort weer op verse sneeuw kan skien!
    Veel plezier met de volgende thema-partys!

    xx

  • 01 Februari 2011 - 11:23

    Robin:

    Hey Katink!
    Haha jullie waren supervet aangekleed op die Robots&Aliens party op die foto :-P Geldt trouwens ook voor die pimps en ho's! Lache die thema's!
    Dat van je hand klinkt best pijnlijk. Dat moet wel hard gegaan zijn, maar nu geen last meer van hopelijk? Hoop dat het snel weer gaat sneeuwen!
    xx Robin

  • 04 Februari 2011 - 08:04

    Ray:

    wahahaha, dit gaat helemaal volgens mijn verwachting... leuk hoor, heel veel lol daar

    grt

    Ray

  • 05 Februari 2011 - 09:43

    Helen:

    moppie!!!
    Ik ben wel jaloers op jou:( het is hier zo slecht, harde wind en gewoon vies koud.
    Leuk dat zoveel mensen je komen bezoeken! Ik zou ook echt graag willen komen met Robin samen, alleen ik denk niet dat het erin zit.
    We hebben nog steeds geen huis gevonden, en we hebben nog maar 1 maand:( Echt veel stress joh!
    Ik spreek je snel:)

    kusje,
    Helen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 52668

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: