"Chatel einde" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu "Chatel einde" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

"Chatel einde"

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

27 Maart 2011 | Frankrijk, Châtel

Na verschillende vragen van mensen over mijn achterlopende waarbenjij verhalen is hier dan eindelijk weer een update!! De laatste tijd is er eigenlijk zoveel gebeurd dat het niet eens meer bij te houden was, maar nu zal ik even tijd maken voor een update.

De grote vraag de laatste weken was “wanneer moeten we naar huis?” Een vraag waar ik eigenlijk helemaal niet over wilde nadenken omdat ik het hier veel te erg naar mijn zin heb! Uiteindelijk kregen we van kantoor te horen dat Lion D’or op 2 april gaat sluiten omdat er dan geen boekingen meer zijn. Dat was twee weken eerder dan ik eigenlijk verwacht had dus daar baalde ik goed van! Na wat gesprekken en een onverwachts ontslag van een collega in Panoramic is het zo dat Evi en ik nog 2 weken in Hotel Panoramic mogen werken! Ik ben daar gisteren begonnen en Evi begint aankomende zaterdag. Ik vind het zelf erg leuk dat ik daar mag werken, het is net iets anders omdat dat een all inclusive hotel is, maar ik vind nieuwe uitdagingen leuk dus dat komt goed uit. Voor de duidelijkheid; Ik ga 16 april de bus in en ik ben 17 april weer in Nederland! Zet maar in je agenda dus!!

Februari was eigenlijk wel een super leuke maand, eerst kwamen Esmee en Erik hier skiën en vorige week is mijn moeder met haar vriendin ook langs geweest! Natuurlijk hebben we leuke/gekke dingen meegemaakt zoals, zere voeten en tenen (he Esmee), steile sleepliften (he Erik), leuke steengrilavond, gemiste skilessen (he Lia), lekkere gebakjes (he mam), pizza’s en natuurlijk feestjes in de Avalanche, de irish pub hier in het dorp! Ook Frank is nog langs geweest met familie en vrienden! Dit resulteerde in een interessant skitocht, vooral en rode buckle piste was erg leuk he Frank!? De personeelsvereniging van mijn vaders ziekenhuis is ook langs geweest, ook dit resulteerde voor mij in een zware skitocht met een flinke val op mijn hoofd (ben blij met mijn helm!). Off piste hebben we dit seizoen eigenlijk weinig kunnen skiën door de sneeuw. Het is de hele tijd veel te lekker weer. De keer dat ik off piste ging skiën met Sven en Henk was wel super! Behalve dan dat ik van een rots af kelderde en twee zere knieën had (weer heel blij met mijn helm!).

Verder ben ik op een van mijn vrije dagen nog met Xander en een vriendin van hem naar Morzine gereden met de auto om daar te skiën. Was ook erg gezellig en de meloen ’s avonds was helemaal top! Aangezien ik hier weinig fruit eet was ik super blij met een stuk meloen en de verse appelsap die mam meenam! Als ik weer in Nederland ben ga ik weer lekker zelf koken, nu al zin in! Na 5 maanden ben je al die kaas en stokbrood ook wel zat!

Ook hebben Elske, Evi en ik veel lol beleefd aan het schoonmaken van onze badkamer! Whaha voor het eerst dit seizoen hadden we zoiets van oke nu MOET het echt gebeuren. Er kwamen echt geuren uit onze badkamer, en niemand wilde zonder schoenen naar binnen dus het was tijd voor een lachwekkende schoonmaak!
Morgen hebben we met de meiden samen onze laatste vrije dag want Elske vertrek jammer genoeg wel 2 april. Daar heb ik nu al zin in!

Wat ik over drie weken ga doen is allereerst vakantie vieren! Ik heb toch 5 maanden zo’n 50/60 uur per week gewerkt! Samen met Jelle heb ik een ticket naar Alicante, Spanje geboekt. Vervolgens staat New York in mei/juni op de planning met Nanda en daarna zal het een zomer worden vol met festivals en leuke dingen! En volgende winter…hmm Chatel ben ik nog niet zat…

Tot snel!

Liefs,
Katinka

  • 27 Maart 2011 - 18:02

    Bartjee:

    hee katink!
    zit er voor jullie dus ook al bijna op... jammeerrr in de zomer maar ff een reunie organiseren;)
    wie is er van pano ontslagen dan??
    xxx

  • 28 Maart 2011 - 07:06

    Gertjan:

    Hoi Katinka, na de chat van gisteren en je reisverslag heb ik een goede indruk van je verblijf daar, hard werken, maar ook tijd voor ontspanning, en dan al die zon! Geniet nog van de laatste weken en goede reis naar NL!

  • 28 Maart 2011 - 07:32

    Mam Betsy:

    Hee meis heerlijk je eindelijk weer eens gezien te hebben en een indruk gekregen hoe goed je het daar naar je zin hebt.Als een vis in het water!Geniet er nog een paar weken van en kom dan maar weer thuis leven en genieten gezellig.
    De korte vakantie was geweldig, leuk al die foto's bij je verslag.Tot snel

  • 28 Maart 2011 - 10:51

    Jelle:

    Nog 3 weekjes en dan op naar Allicante. Kheb er zin in! X

  • 28 Maart 2011 - 13:05

    Theo&Coby:

    Hoi meid hier nog even een reactie van ons.
    Dat je het naar je zin heb gehad dat hebben we kunnen lezen maar ja aan alles komt een eind.
    Als je hier terug ben dan staan er toch ook weer leuke diongen in het voor uitzicht .
    Je moet maar denken ook deze ervaring nemen ze jou niet meer af.
    We wensen je een goede reis terug en je heb ook de groeten van opa en oma Smit. xxxx van ons allemaal

  • 28 Maart 2011 - 17:59

    Susanne:

    Hee Schat!!!

    Het klinkt nog allemaal zo lekker, lijkt mij idd heel vervelend om al naar huis te moeten!! Maar je gaat alweer lekkere tripjes maken man, jaloers!! Mijn werkseizoen komt er nu weer aan, net als jij nu 50 / 60 uur per week maar als jij volgend jaar terug gaat naar Chatel dan kom ik je zeker weten opzoeken en mijn skieskills ( not ) showen...
    Je moet mij wel even uitleggen wie Jelle is.... haha
    Geniet nog schat, hou je helmpje goed op!
    Kus

  • 29 Maart 2011 - 17:10

    Jan En Len:

    Prima zo'n werkvakantie toch. Nog veel plezier daar en we zien je over een paar weken wel weer in Spijkcity.

  • 05 April 2011 - 07:37

    Lia:

    Hè katinka,

    Het is nu echt aftellen geblazen...... Heb aan iedereen verteld hoe ontzettend leuk het is om tijdelijk zo'n baantje te vervullen. Heb je nog nadat we weg zijn gegaan kunnen skiën ?
    Groetjes en tot gauw!

    Xxx lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 52675

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: