"Arrivé a Chatel" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu "Arrivé a Chatel" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

"Arrivé a Chatel"

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

19 December 2010 | Frankrijk, Châtel

Vorige zondag was het zo ver! Het avontuur om naar Chatel te gaan is begonnen met een 18urige busreis met heel weinig slaap. Maandag na de aankomst hadden we een lekker ontbijt waarna we konden uitpakken en uitrusten tot de lunch. We (ik met mijn 9 collega’s) hebben een leuk appartement boven het hotel. Samen met twee andere meiden slaap ik op de meest luxe kamer met eigen badkamer en een balkon (op de zonkant!). Deze hele week waren er nog geen gasten dus hebben we met het team het hotel “startklaar” gemaakt voor dit seizoen. Dat houdt heeeel veel schoonmaken in en alle bestellingen komen binnen, hier en daar moet er wat geverfd worden en alle badkamers en kamers moeten schoon en opgemaakt worden. Ook hebben we de bar helemaal gezellig gemaakt, dus het Apres skiën kan beginnen!

Dinsdag hebben we het eerste feestje al gehad. Dit was een ware “pyjama party” in de Irish pub. Wij gingen met een stuk of 15 collega’s (ook collega’s van de andere locatie die we hier hebben) allemaal in een blauw gestreepte blouse en sommige zelfs ook een pyjama broek. Het was een super gezellig feest met allerlei seizoenswerkers uit het dorp.

Na alle schoonmaakwerkzaamheden kwamen gisteren de eerste gasten. Ook ben ik heerlijk de piste op geweest met Evi, Sven en Hidde. Het had donderdagnacht flink gesneeuwd dus we hebben al aardig wat pistes gepakt!

Afgelopen vrijdag hoorde ik dat mijn beste vriendinnetje eind februari langskomt dus dat is helemaal top natuurlijk! Als jullie mijn team en de bar willen zien kunnen jullie op de bar-vie.com site kijken! Langskomen mag natuurlijk ook, dat zal zeker een groot feest worden!

Ik wil iedereen alvast fijne kerstdagen wensen volgend weekend! Ik heb nog geen idee hoe mijn Franse kerst eruit zal gaan zien maar het wordt vast leuk. Tot nu toe heb ik het hartstikke naar mijn zin en is mijn team super gezellig!

Liefs,
Katinka

  • 19 December 2010 - 15:49

    Helen:

    He mop!!

    Leuk groepje zo te zien:) Ik denk dat er op het moment net zo veel sneeuw in nederland ligt als in Chatel;) ooh wat is het hier erg:s
    Zozo, de eerste gast komt in februari al;)! leuk
    Ik hoop dat ik ook een paar dagen vrij kan krijgen van werk om je op te zoeken!

    Veel plezier nog.

    kusje,
    Helen

  • 19 December 2010 - 16:59

    Loes En Dick:

    Wat een gezellige ploeg. Natuurlijk moet er ook gewerkt worden, maar als je dat met een vrolijk gezicht doet, kan iedereen er van mee genieten. Heel veel succes. Hier ligt nu 30 cm sneeuw. Vandaag naar Reinoud in Schiedam geweest ivm verjaardag (21e). Eerst auto uitgegraven. Gelukkig was het wel de goede.Veel succes, groetjes, Dick en Loes

  • 19 December 2010 - 17:03

    Jos:

    Ha die Katinka, veel sneeuw daar... maar hier ook....!! De LUMC-bus is al helemaal volgeboekt voor de reis naar Lion d'Or! Vandaag heb ik twee etappes hardgelopen, voorzichtig aan op de besneeuwde fietspaden in Spijkenisse. Eerste etappe liep ik alleen, 11km; de tweede etappe samen met Silvia (bekend van mijn eerdere marathon-voorbereidingen) was 13km. Vorige week 27km. Komende zondag, tweede Kerstdag dan stapje terug: 20km en dan op 2 januari 2011 de langste 32km. En dan weer aftellen via 25, 15, 10 vlak voor vertrek naar Houston, 23 januari 2011. En dan een week rustig voorbereiden op zondag 30 januari 2011; de Chevron Marathon van Houston! Veel plezier daar in Châtel! Doei pap.

  • 20 December 2010 - 08:35

    Adrie:

    Hallo Katinka, zo zien we je en zo zit je alweer ver weg! Wat ziet dat er allemaal gezellig uit zeg, zou er jaloers op worden. Geniet er maar lekker van. Hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2011 toegewenst.

    Lieve groeten, Adrie

  • 20 December 2010 - 10:51

    Tomas:

    Hee Zussie

    Leuk verhaaltje:) Heb je al wat jumpjes gepakt?:p

    Ik heb de laatste 2 afleveringrn van dit seizoen al gezien is wel weer spannend, waren er 2 achter elkaar.

    Heb van la place een cadeaubon en bonbons gekregen. Er liggen al wat cadeautjes onder de boom. Heb nog niks gewonnen met de krasloten:(

    Ik kijk uit naar je volgende verhaaltje:p

    Tomas.

  • 20 December 2010 - 11:14

    Desi:

    Hai Kat,
    Sorry dat ik geen gedag heb kunnen zeggen. Ik zal met plezier je verslag elke keer lezen. Veel plezier daar en werk niet te hard. Alvast een prettige kerst!!!
    Kus

  • 20 December 2010 - 17:27

    Jan En Len:

    Hoi Katinka,

    Vakantie en werken tegelijk; en dat een maand of 5!! Heerlijk toch. Geniet ervan en als het ff tegenzit zijn er genoeg jongelui om je op te vrolijken.
    Gezellige feestdagen daar en tot je volgende verhaal.
    gr
    Jan en Len

  • 20 December 2010 - 22:13

    Ivanca:

    Heey Katink,
    Wat fijn dat je het daar naar je zin hebt! Leuke foto's zitten er bij :P

    Hier is ook aardig wat sneeuw gevallen. Er ligt zo'n 20 cm sneeuw hier en het is nog niet opgehouden met sneeuwen. Ze sparken op het nieuuws van een verkeersinfarct. Of tu wel, 2 vlokken sneeuw en heel nederlands ligt plat XD
    Ik blijf je berichies volgen hor ;) Heel veel sneeuwplezier!!!

    Groetjes uit dit koude kikkerlandje

    xxx en een knuffel van Ivanca

  • 20 December 2010 - 22:16

    Ivanca:

    Ow en nog vergeten :o

    Heerlijke kerstdagen en een gelukkig/gezond 2011!!!!!

    Groetjes Ivanca

  • 21 December 2010 - 07:25

    Betsy:

    He meis ,wat een leuke foto's en vrolijk team. Dat zal een dolle boel worden daar.En skien komt er ook nog van het kan niet op. Wij hebben hier geen skipiste maar wel heel veel sneeuw! Zie en spreek je verder nog via skype. mam

  • 21 December 2010 - 12:01

    Esmee:

    Haaai!

    Leuk dat we nu foto´s zien!!! Je hebt ook weer een leuk verhaal geschreven!
    Ik kan niet wachten totdat ik en erik langs komen:D

    Ik ga je nu even emailen haha

    dikke kus

  • 22 December 2010 - 11:35

    Jos:

    Hoi, zes graden boven nul in Châtel? Oeps, weinig sneeuw, lekker in de blubber skiën? Er wordt in Nederland al gesproken over een Elfstedentocht, omdat het blijft vriezen en volgende week erg koud gaat worden. Gaat die goed met Happy Hour? Veel gasten en party-time? Doei, pap

  • 23 December 2010 - 10:44

    Leny Gubbi:

    Dag Katinka,

    Leuk verslag, lijkt me prima plek en fijne mensen. Zijn het allemaal Nederlanders of verschillende nationaliteiten?
    Fijne kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groeten,
    Leny

  • 24 December 2010 - 08:33

    Nanda:

    Hey Katinkie!!!

    Mailen naar jou gaat nog altijd niet goed. Dus dan maar via je site. Wanneer heb je tijd om te skypen? Ik heb namelijk een verassing!!!! :D :D
    Ik mis je nu al!! :S Ik moet vandaag en 2e kerstdag werken, maar met oud en nieuw ben ik lekker vrij en ga ik met Clau en Gwen naar de Cruise Terminal. Wordt zeker een vet feest daar. Nu al zin in. Alvast hele fijne feestdagen en natuurlijk een supergezellig nieuwjaar (zonder ski-ongelukken).

    Dikke kus en een warme knuf van Nanda

  • 26 December 2010 - 11:28

    R.dongen15@upcmail.n:

    Hoi Katinka,vanuit Spijkenisse, Yvon & Ruud,prettige kerstdagen,en effe beuken in de keuken ,of in de bar ,gezelligheid kent geen tijd ,werken hoort daarbij,als je in de avond/ochtend ,voor je bed staat en je voelt je voeten ,benen,rug,nek,armen,hoofd,dan komt dat door WERKEN,niks loos,de volgende dag ,lijkt het weg maar komt terug ,nadeel van vakantie en werken,pas op voor boze sneeuwmannen,en ik ben toch wel weer een beetje jaloers ,veel plezier en geniet van skieën,pas op voor de diepte,grt RUUD & Yvon van Dongen.

  • 01 Januari 2011 - 13:54

    Jos:

    HAPPY NEW YEAR 2011!!!! Een leerzaam, succesvol, gezellig, sportief en gezond nieuw jaar!! Mam, pap, Tomas

  • 02 Januari 2011 - 19:03

    Rob:

    Leuk om wat foto's te zien!
    Je gaat het vast erg naar je zin hebben daar! Na twee weken wintersport zou ik ook wel een paar maanden in zo'n gebied willen zijn!

    Veel plezier in 2011!
    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 52667

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: