"Bonne Année" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu "Bonne Année" - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

"Bonne Année"

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

02 Januari 2011 | Frankrijk, Châtel

Natuurlijk is het nieuwe jaar ook in Frankrijk goed ingeluid met een feestje in onze bar. Ik wens iedereen vanuit Frankrijk een Bonne Année, oftewel een gelukkig Nieuwjaar. Ik hoop op een jaar vol nieuwe uitdagingen, kansen, leuke mensen, liefde en geluk voor iedereen. Mijn Nieuwjaarscadeautje kreeg ik via een sms binnen en dat was namelijk dat mijn andere vriendinnetje Nanda, samen met haar vriend over 3 weken hier is! Yeeh dat gaat gezellig worden!

Kerst hier in Frankrijk was wel even iets anders dan met familie cadeautjes uitpakken onder de kerstboom en je helemaal vol eten. We hebben hier niet eens een kerstboom gehad! We hebben wel een leuke kerstbrunch voor het personeel georganiseerd en dat was erg gezellig. Alle mensen in het hotel vonden het kerstdiner ook erg lekker. ’s Avonds heb ik met Hidde, Teun en Elske een kerstspel met opdrachten in de bar gedaan. Geweldig hoe wij met een kerstbal op een lepel een parcours moesten afleggen en wedstrijdje deden wie de meeste ballen in een emmer kon gooien (op één been). Dat gaf me dan wel weer een kerstgevoel. Ook de kerstkaartjes die ik hier heb gekregen hielpen mee aan het gevoel en dat mijn collega’s van Bonnie mijn kerstpakket bewaard hebben is ook top!

Het werken is ook nog steeds erg leuk, vooral als je de bar inloopt en mensen gewoon schreeuwen “we love katinkaaaa”! haha dat ze al een drankje op hebben tijdens het leuke happy hour is natuurlijk logisch. Mijn eerste gedichtjes heb ik ook binnen van hele gezellig gasten. Een voorbeeld is deze;
“ Weet je wat zo fijn zou zijn voor rijm? Als jouw naam niet Katinka was maar Katrijn, want dan kon ik jouw Jan Klaassen zijn”
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen tijdens de serenade van dit soort rijmpjes! Deze gaan zelfs mijn collega’s hier er lang inhouden denk ik!

Morgen ga ik weer lekker skiën! Ik hoop dat jullie willen duimen voor wat sneeuw want aan de voorspelling van 1cm woensdag hebben we niet zoveel. Gelukkig komt de zon wel heerlijk door, het zitten in een strandstoel op de berg is ook helemaal niet verkeerd!
Veel plezier met de eerste dagen van 2011! Als jullie langs willen komen laat me het dan weten!
Liefs,
Katinka

p.s: Ik ben ook erg actief op skype de laatste tijd!

  • 03 Januari 2011 - 07:23

    Gertjan:

    Hoi Catinkat! Leuke bijnaam, moet je er in houden! Wij zijn de sneeuw gelukkig kwijt, jij zou er graag wat meer van zien...Natuurlijk ook voor jou een geweldig twenty10/vingt10! Wij zijn druk met de voorbereidingen voor "Houston" bezig. Dat is natuurlijk niets vergeleken met de voorbereidingen van je Pa, die loopt wat af...Ik zal Skype wat vaker actief zetten...wat zijn voor jou "goede tijden"? Misschien ZIE ik je dan! Groet, Gertjan

  • 03 Januari 2011 - 08:30

    Ruud & Yvon,buren:

    Hoi ,Katinka ,beste wensen van deze kant voor 2011 en heel veel werk ervaring opdoen in viva la france,denk aan de polsen en ellebogen ,als ik jouw zie op foto is het met een lach en een glas,wat een heerlijk leven ,grt aan iedereen dooie,ruud /yvon.

  • 03 Januari 2011 - 11:04

    Susanne:

    Lieve schat!
    Super om te lezen dat jij je net zo vermaakt als ik in de zon! ( Nou ja, regen ) Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar schat!! Komt Esmee?? Las ik dat nou? Kan ze wel skieen? Hahaha...
    Have fun x.

  • 03 Januari 2011 - 14:42

    Leny Gubbi:

    Hoi Katinka,

    Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2011. leuke foto's! Heb je nog geskied? Hier heeft bijna de hele maand december veel sneeuw gelegen, dat is nu eindelijk weg.
    Veel plezier nog.

    Leny

  • 03 Januari 2011 - 15:59

    Iris:

    Hey Katink!

    Gelukkig nieuwjaar!!

    Wat een leuke foto's weer! Je ouders zijn vorige week langsgekomen om je pakketje op te halen!:) Zo te zien heb je het aardig naar je zin! De sneeuw is hier sinds twee dagen weg...was echt heel leuk, maar zo zonder sneeuw ook wel fijn!:P hahah wij kunnen natuurlijk niet even naar buiten stappen en de ski''s aan doen:P

    Have fun!

    DIkke kuss x

  • 08 Januari 2011 - 21:40

    Brigitta En Ton.:

    Hoi Katinka
    GELUKKIG NIEUWJAAR!! Bij jou is het in ieder geval goed begonnen !!! hahaha. Leuke foto`s , en je bent erg populair!! We hebben met jouw familie en oma oud en nieuw geviert ,ik kwam om 23 u namijn werk . Was erg gezellig bij de vuurkorf en al het vuurwerk !!
    Leef je lekker uit op de skies en veel plezier met je nieuwe collega`s/vrienden!! Janneke is nu ook al in Finland dus ook ver weg ! liefs van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 52666

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: