"New York here we come" - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu "New York here we come" - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

"New York here we come"

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

17 Mei 2011 | Nederland, Spijkenisse

Hallo allemaal,

Zondag gaat het gebeuren! Ja,ja, ik ga weer naar het buitenland. Samen met Nanda vertrek ik drie weken naar New York om daar een cursus Engels te doen!

We krijgen 5 dagen per week, 4 uur per dag les in de Engelse taal. Het taalinstituut zitten midden in Manhattan vlakbij het Empire State Building. Onze accommodatie zit iets verder van de school. Het is een soort studentengebouw voor mensen die op het Embassy Ces Engels leren. We hebben samen een kamer met gedeelde badkamer en toiletten. Het gebouw heeft ook een sportzaal en cafetaria.

Ik heb er super veel zin en denk dat het samen ook heel gezellig gaat worden! Mijn camera zal mijn grote vriend zijn tijdens deze trip, dus ik zal jullie via mijn blog op de hoogte houden van al onze belevingen in de grote stad!

Ik hoop dat jullie een berichtje achter laten na het lezen van mijn blogs, ik heb natuurlijk internet daar dus dan is het leuk om reacties te lezen!

Liefs,Katinka

  • 17 Mei 2011 - 08:21

    Priscilla:

    Veel plezier!!

  • 17 Mei 2011 - 16:48

    Jan En Len:

    Hoi Katinka,

    Als we je niet meer zien voor vertrek: prettige reis en een leerzaam (!) verblijf daar!
    Heb je al naar de cityhopper prijzen geinformeerd?? ha ha, dat zou wat zijn he.

    groetjes
    Jan en Len

  • 18 Mei 2011 - 06:05

    Gertjan:

    NYC is great! Precies een jaar geleden waren Bob en ik daar, het was geweldig. Maar wij gingen wel voor puur plezier en jij gaat daar weer hevig aan het.....werk! Maar is USA-English wel wereld-English. Ik vind dat knauwen geen gehoor! Welk English ga je daar horen en leren? Je bent wel een tijdje onderweg, maar er is entertainment genoeg aan boord. Aardig zijn tegen de immigration-officer en lachen voor de foto! Have fun!

  • 18 Mei 2011 - 16:04

    Loes En Dick:

    Ken je dat liedje van Clouseau...... 'Daar gaat ze....' Alweer op pad en dan nog wel met een nobel doel, het bijspijkeren van het Engels. Al twijfel ik er niet aan dat je tussenliggende uren op een hele leuke manier samen met Nanda zult doorbrengen. Dat kan natuurlijk ook niet anders als je in New York bent. Veel plezier.....en groetjes, Dick en Loes

  • 18 Mei 2011 - 19:42

    Jelle:

    Nog eventjes en dan gaat de kleine Katinka naar het grote NY!! Spannend! :)
    Je zal het er ongetwijfeld naar je zin hebben en je slaat 2 vliegen in één klap. Je Engels bijschaven en dat in een wereldstad. Het zal een hele ervaring zijn om die stad die je al 10.000den keren in films,foto's,videoclips... hebt zien voorbijkomen,nu in real life te gaan ontdekken. En er valt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel te ontdekken.
    Het zal zoiezo een ervaring zijn die ze je niet meer kunnen afnemen!
    Ik moet wel toegeven,ben toch een tikkeltje jaloers!
    Maarja wie niet ??
    Mss het enige kleine minpuntje aan dit alles is dat ik je 3weken moet missen ;)
    Maar eerst nog een weekendje gezellig samen!
    x

  • 23 Mei 2011 - 18:17

    Petra:

    Hoi Katinka

    Ik kan het niet meer bijhouden. Zo ben je net uit Oostenrijk of je zit alweer in Amerika.
    Al die feestjes "welkom thuis " en dan weer vertrekfeestjes. Ik zal maar weer een doosje
    oordopjes kopen als je weer thuis komt.Hahahahaha. Ik ga maar een slinger bestellen van Smith chips
    Veel plezier en geniet ervan samen met je vriendin.

    De buren

  • 25 Mei 2011 - 21:07

    Jos:

    Gisteren bij een wedstrijd van de New York Yankees, vrijdag naar een concert van Lady Gaga in Central Park. En dan elke dag vier uur les Engels voor gevorderden. Wat staat er nog meer te gebeuren? Laat snel wat weten hier. Doei, pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 52680

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: