“Start Europa Tour 2010” - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu “Start Europa Tour 2010” - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

“Start Europa Tour 2010”

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

08 September 2010 | Nederland, Spijkenisse

Welkom op mijn nieuwe reis-weblog! Zoals de meeste van jullie weten vertrek ik maandag 13 september samen met Helen, een studiegenootje, voor een treinreis door Europa.

De afgelopen weken hebben wij deze reis voorbereid en zelfs hierbij al de nodige avonturen beleefd. Dit begon natuurlijk met de grote bagage-vraag…Welke backpack gaan we kopen? Aangezien wij beide niet langer dan 1.65 meter zijn was het erg leuk om in outdoor winkels te stoeien met backpacks. Uiteindelijk hebben we beide een “kleine” backpack gekocht die prima op onze rug past. De laatste dagen zijn we aan het passen en meten om alle spullen er in te krijgen.

Maandag vertrekken wij dus als twee echte reizigers richting Hamburg, onze eerste bestemming. Vanaf daar gaan we door naar Berlijn, Praag, Wenen, Boedapest, Zagreb, Venetië, Rimini, Pisa en Livorno. Daar hopen we op een boot te stappen naar Barcelona, om vanaf daar verder te reizen naar Valencia en Madrid. Onze reis zal eindigen in Malaga, waar we voor 4 dagen nog een lekker 4* hotel hebben geboekt en een vlucht terug naar Rotterdam, waar we vrijdag 15 oktober zullen landen.

Ik zal de komende 5 weken af en toe een verhaaltje plaatsen om te laten weten hoe dit nieuwe reisavontuur ons afgaat. Natuurlijk vind ik het leuk om jullie reacties te lezen als ik in een hostel wifi kan gebruiken!

Liefs,
Katinka

  • 08 September 2010 - 15:43

    Robert Van Duijl:

    Zozo toemaar Katinkie!!

    Mooie reis zeg! Ik ben benieuwd naar de verhalen!!

    Xx
    Robert

  • 08 September 2010 - 15:48

    Gertjan:

    Wat een reisplan! Veel plezier en hou ons vooral op de hoogte!

  • 08 September 2010 - 16:35

    Ivanca:

    Heey kitkat,

    Ik denk wat we elkaar niet meer kunnen zien voordat je op vakantie gaat. De opa van erwin is overleden dus ik moet bij de begravenis aanwezig zijn. Dus heel erg veel plezier en succes!En ik zal je verhalen zkr gaan lezen!!!
    Groetjes Ivanca(K)

  • 08 September 2010 - 18:43

    Leny Gubbi:

    Mooie reis, leuk op deze manier iets te horen.
    Heb je interesse in extra foto-videoruimte of een fotoboek?
    Je hebt nog iets tegoed, dus dat lijkt me een leuk cadeau. Ik hoor wel.
    Goeie start maandag.

  • 08 September 2010 - 19:39

    Esje2 ;):

    Liefffie!!!
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen! Heb ik wat om jaloers op te zijn tijdens mijn "grote-mensen-leven"!!
    Daarna snel weer daten!
    Maak ze overal helemaal gek en enjoy!!
    Dikke Kus
    Esther.

  • 08 September 2010 - 20:02

    Suus:

    Ik ga je volgen lieverddd!! Daarna meiden weekend met Es, Es2 ;) en u!!! Pas op en heeeel veel plezier x.

  • 09 September 2010 - 11:43

    Korry De Ruiter:

    Hey Katinka, bedankt voor je 1e verslag, wat een schitterende reis hebben jullie gepland! Ik hoop dat jij en Helen hèle leuke indrukken en belevenissen opdoen, en kijk uit naar de fotos en verhalen. We missen je op de dagverzorging, en je mooie kaarsen en kaart staan nog pontificaal op de grote tafel, en daar blijven ze voorlopig! We hebben gisteren je Memo-hondjes in elkaar gezet, lachen hoor, er liggen heel wat gedrochten met schele oogjes en klompvoeten!!!! Nou, dag allebei, vèèl plezier..Have fun, behave yourselves, liefs, Korry

  • 10 September 2010 - 14:35

    Ray:

    heej fietsmonster,

    jeej, het is wel een hele toer zeg. wel gaaf. ik laat nog ff wat horen voordat je maandag vertrekt.

    have fun

    de fietsmeester

  • 10 September 2010 - 18:33

    Luuk:

    katink!
    ik ben fukcing jaloers! past die backpack een beetje?! haha ik kan niet wachten op de eerste fotos!!
    geniet ervan he..tis zo kick he;-)
    xx

  • 10 September 2010 - 18:54

    Rob:

    Nou je tassie zit lekker vol dus je kan er tegenaan! Dat jullie maar veel gekke dingen mee mogen maken:P en uiteraard veel dingen van het schitterende continent mogen zien!

    Succes met je avontuur!
    XXX

  • 11 September 2010 - 09:07

    Iris:

    Hey Katink!

    Klinkt echt super goed allemaal!! Heel veel plezier, geniet ervan! Ben benieuwd naar alle leuke verhalen en foto's! Goede reis en een super reisavontuur! Dikke kusss x liefs

  • 12 September 2010 - 19:32

    Nanda:

    Lieve Katink,
    Heel veel plezier met je reis. Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen. Ik ga je missen!!
    Dikke kus Nanda

  • 12 September 2010 - 21:22

    Tom:

    hee kaatje-T

    Leuk dat je het huis even verlaat beetje rust hierzo, geen gezeur of de muziek wat zachter mag:p

    Viel spass overal, en wel die films kijken he anders heb ik ze voor niks op je ipod gezet:p

    tomas(broertje)

  • 13 September 2010 - 15:22

    Mam:

    Nou meis, je bent vertrokken, ik heb je naar de trein gebracht samen met Esmee en moeder van Helen.Tjonge wat is dat lachen, 2 van die ielige meiden met enorme tassen zowel aan de voorkant als aan de achterkant.Daartussen zit dan nog een vrolijke meid.Ook Helen is er eentje hoor, die 2 zullen dolle pret hebben. Het zal een heel avontuur zijn. geniet ervan!Over 5 weken zie ik je weer.Liefs mam

  • 17 September 2010 - 23:37

    Mark:

    Hi katinka... Love your name and your fun to party with. Cheers from Canada!

  • 18 September 2010 - 21:46

    Xav:

    Hulloh from Munich!
    Octoberfest is really fun. I went on many rides, but fortunately I was not sick.

    How is Prague? Did you go back to the Cross Club? Haha

    Keep in touch. Helen has my email. I don't want to post it in too many places.

    -Xav

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spijkenisse

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 52688

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: