Week four: Playboy & Playbunny party - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu Week four: Playboy & Playbunny party - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

Week four: Playboy & Playbunny party

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

08 Oktober 2010 | Spanje, Valencia

Wow iedereen bedankt voor alle sms’jes, e-mails en berichtjes op deze site voor mijn verjaardag! Heel erg leuk om te lezen!

Mijn verjaardag heb ik in Rimini gevierd! Om 0.00u zaten we in een bar flink aan de drankjes nadat we lekker uit eten zijn geweest. De dag daarvoor hebben we meegedaan aan een Italiaanse traditie om in een bar een drankje te kopen en dan mee te eten van een buffet, erg leuk en gezellig met al die kleine hapjes.

De dag van mijn verjaardag hebben we voor het eerst de hele dag op het strand gelegen in onze bikini's, heerlijk!! Ook hebben we nog een fietstochtje door de stad gemaakt. Het slapen in het hostel kon beter, de eerste nacht een megasnurker en de tweede nacht belandden we in een playboy & playbunny party tot laat!

De treinreis naar Pisa ging voor de verandering best goed, ondanks dat onze bus niet kwam opdagen en we moeten lopen naar het station. Toen we naar Rimini gingen zaten we blijkbaar in een luxe sneltrein en moesten we aan boord nog eens 18 euro per persoon betalen voor onze tassen en onze plaats!

In Pisa zaten we in een hostel zonder receptie, heel raar, toen we na 1 nacht weggingen was er helemaal niemand..als we niet al betaald hadden konden we zo weg!

Pisa was niet zo'n heel boeiende stad vond ik zelf, al was het erg leuk om iedereen bij de toren met zijn handen omhoog te zien staan om foto's te maken! Ook de kathedraal was mooi! 'S avonds in een bar zijn we aangeschoven bij drie Italianen die geen Engels konden, de conversatie verliep dan ook stroef!

Toen ze onze telefoonnummers wilde en de volgende dag met ons naar Livorno wilde zijn we na een toiletbezoek lekker via een andere uitgang weggeglipt, wel heel erg gelachen die avond!

In Livorno hebben we heerlijk Chinees gegeten, en twee flinke potten groene thee op! Daarna gingen we de boot naar Barcelona op, we hadden een stoel gereserveerd. Wij natuurlijk toch nog even proberen een 'hut' te regelen, maar dat kon voor het kleine bedrag van 110 euro!

Dat hebben we maar vriendelijk afgeslagen, niet normaal!! We hebben de nacht in de bar doorgebracht, overigens zonder drank want Helen was lichtelijk zeeziek! Overdag hebben buiten op het dek in de zon kunnen zitten, die 20 uur waren dus net te doen!

In Barcelona hebben we een tijd met onze tassen gesjouwd,maar uiteindelijk een leuk klein hostel bijna op de Ramblas gevonden! We hebben met 27-30 graden lekker op er strand kunnen liggen! Park Güell vond ik erg mooi, leuk om de werken van Gaudi te zien. Ook de Sagrada Familia was erg mooi, maar hoog ook! Ik kreeg een beetje last van hoogtevrees daar!

Barcelona was zeker leuk! Nu gaan we naar Valencia, en daarna Madrid en dan op naar Malaga voor 4 dagen luxe in een 4* sterren hotel met zwembad, yeeh! Daar kunnen we op 13 oktober vast wel de 22ste verjaardag van Helen vieren!!

Liefs,
Katinka

• 08 Oktober 2010 - 20:44

Loes En Dick:

jeetje ook nog de verjaardag van Helen, fantastisch hoe jullie je steeds weer uit allerlei moeilijke situaties weten te redden en die Italianen te slim af zijn. Het luxe hotel hebben jullie wel verdiend.
    Loes en Dick

• 09 Oktober 2010 - 05:27

Gertjan:

Bedankt voor de kaart uit Rome, wij waren daar nog in april! En in Pisa waren we vorig jaar, en natuurlijk zijn we ook in Rimini en Venetië geweest. Heerlijk om daar jullie verhalen over te horen. Het gaat weer goed, ik heb nu een afspraak voor dotteren in de VU (15.10). Geniet nog even en een goede terugreis!

• 09 Oktober 2010 - 07:48

Robert:

Hey Katink!!
    Mooie verhalen weer zeg.

Ik moet wel zeggen, dat ik je heb gemist op de diploma-uitreiking hoor!!!

Geniet nog van de reis!

Xx

• 09 Oktober 2010 - 15:13

Esther:

Liefie!

Wat top allemaal, moest alleen wel even bijlezen, had ff weinig tijd gehad. Maar je begint ook al een lekker kleurtje te krijgen!!
    Leuk om te lezen waar je allemaal heen gaat, vooral omdat ik veel ervan ook heb gezien (Rimini, Rome, Pisa, Venetie, Barcelona, Valencia etc)!!!

Als je terug bent, snel daten met z'n 4e!!

Kuskus

• 10 Oktober 2010 - 14:40

Petra Nagelkerke:

Leuk om je verhalen te lezen. Als ik de foto's zie heb ik er ook weer zin in om naar Barcelona te gaan. Gelukkig is het dit weekend ook mooi weer dus kan ik wegdromen in mijn hangmatje
    De buren zijn weg dus is het hier erg rustig hahaha
    geniet er nog een paar daagjes van en tot zaterdag

• 11 Oktober 2010 - 13:24

Chris Janse:

Ha Katinka!
    Leuke trip hoor!
    Tip: Zeer gezellig en goed hostel in Madrid: "Hostel One"
    Veel plezier nog!

X Chris

• 11 Oktober 2010 - 20:36

Jos:

hoi, nog een paar dagen in de zon in Malaga. Dan weer naar huis, jullie zullen daar ook vast weer zin in hebben! Vrijdag met de HV5024 naar Rotterdam, met aankomst om 13.25u. Geniet er nog van, we zien jullie dan weer snel, doei, mam en pap.

• 12 Oktober 2010 - 04:46

Rob:

Komt er al bijna een einde aan die mooie trip! Maar aan de foto´s te zien heb je er in ieder geval erg van genoten gelukkig! Morgen de verjaardag van Helen nog ff goed vieren en genieten van je laatste dagen!
    XXX

• 13 Oktober 2010 - 13:57

Adrie Dagverzorging:

Hallo Katinka en Ellen, wat maken jullie een leuke reis zeg! Ik ben helemaal jaloers, maar na het harde werken van de laatste maanden heb je het echt verdiend hoor!Ellen ik zag dat jij vandaag jarig bent, we kennen elkaar wel niet maar toch van harte gefeliciteerd. Katinka van jou is het al een tijdje geleden maar ook nog van harte hoor. Zoals ik heb begrepen komen jullie deze week weer naar huis, zal wel even afvallen denk ik. Maar jullie kunnen alvast terug kijken op een hele mooie en spannende vakantie.Wel thuis en ik hoop dat we je nog een keer zullen zien Katinka.Veel lieve groeten van ons allemaal. Adrie