" Here we go again " - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu " Here we go again " - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

" Here we go again "

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

29 November 2011 | Nederland, Spijkenisse

Over ongeveer twee weekjes,op 11 december, staat het vertrek voor het tweede winterseizoen in Chatel gepland. Na een super leuke Engels cursus in New York ben ik 5 maanden fulltime gaan werken in Ridderkerk. Na een niet zo zonnige zomer begonnen bij mij toch weer de winterkriebels op te spelen en heb ik besloten om samen met Jelle nog een winterseizoen te gaan werken in hotel Lion D'or. Jelle gaat net als vorig jaar werken in Hotel Panoramic. Een paar weken voor het trainingsweekend kreeg ik een berichtje van mijn oud-collegaatje dat zij toch ook nog naar Chatel zou gaan, dus Evi en ik zullen dit seizoen weer een leuk feestje gaan maken in onze Vie bar!

Deze week zal ik alleen morgen nog werken in Ridderkerk. Daar heb ik afgelopen donderdag al een super gezellig afscheidsetentje gehad, en ik vind het ook wel weer jammer dat dat afgelopen is, maar de kans om een winterseizoen te doen wilde ik toch niet laten schieten! Uiteraard hoop ik dat al mijn collega's langskomen:p! Ook bij Bonnie Beer werk ik vrijdag voor het aller aller laatst. Na 5 jaar super gezellig horeca werk, ga ik na Frankrijk toch hoogstwaarschijnlijk iets anders doen. Ik hoop dat ook dit een leuk afscheidsfeestje wordt vrijdag!

Ik zal tijdens mijn tijd in Frankrijk ook deze blog weer een beetje bijhouden en natuurlijk zal ik mijn Facebook ook vaak bekijken.

Ook hoop ik dat er dit jaar weer veel bekenden langskomen, ik ken het skigebied nu vast nog beter en met mijn gloednieuwe twin tip ski's zal ik jullie uiteraard mooie tochtjes laten zien!

Wie weet tot snel in Chatel!Liefs,Katinka

  • 29 November 2011 - 19:57

    Loes En Dick:

    Dus...je hebt nog even tijd om uit te rusten en een beetje bij te slapen voordat je weer gaat 'feestwerken' in Frankrijk. Alvast veel plezier.

  • 29 November 2011 - 21:15

    Dick En Loes:

    Zijn benieuwd naar je belevenissen

  • 29 November 2011 - 21:21

    Christa:

    Woehoeoeoe!!!
    Ben nog niet uitgesnotterd na ons afscheid vanmiddag. Bedankt voor de lieve woorden op het kaartje!
    Veel plezier in de sneeuw. Ik ga je in de gaten houden.....

  • 30 November 2011 - 07:55

    Gertjan:

    Nu alleen nog wat sneeuw daar, dan komen er tenminste ook gasten....Goede reis!

  • 01 December 2011 - 17:49

    Yolanda:

    Hoi Katink en Jelle,

    Heeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier in
    Chatel!!!!!!!!!
    Gr Maarten, Bas, Tijn en Yolanda

  • 06 December 2011 - 08:12

    Ray:

    Have fun, maar dat gaat wel lukken denk ik.....x

  • 13 December 2011 - 09:21

    Ruud & Yvon:

    Zo mazalaar son wieder feest vieren ,ik geloof dat wij maar eens een goed gesprek moeten hebben ,wanneer gaan we aan de walra beginnen (linnen uitzet ed.)
    potten en pannen . Veel plezier he blondje, voor de mannen hoef je niet meer op te passen,je hebt een goeie he onze polleke ,nauw van ruud en yvon veel sneeuw plezier en fijne feestdagen ,grt ,van een jaloerse eikel van een buurman ,ik wil weer jong ,rijk, en beroemd zijn zoals vroeger. doeiiiiiiiii

  • 14 December 2011 - 14:45

    Bianca:

    Hallo, ik zag een berichtje staan bij iemand op facebook en ik las dat je naar chatel ging. Ik was nieuwsgierig en zag dat je daar ging werken. Wij gaan 30 december naar Hotel Panoramic dus zien daar ene Jelle waarschijnlijk?? grappig dit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 52658

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: