" Joyeux Noel " - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu " Joyeux Noel " - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

" Joyeux Noel "

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

26 December 2011 | Frankrijk, Châtel

Voor iedereen een gelukkig kerstfeest gewenst vanuit Chatel! Hier ligt al super veel sneeuw, en op 1e kerstdag (de Franse kennen trouwens maar 1 feestdag hier) scheen de zon ook nog eens flink! Het was lekker druk in het dorp en ik heb het ontbijt en 6-gangen diner gedaan samen met een collega.

We zijn hier nu twee weken en al volop bezig geweest! De eerste gasten zijn afgelopen zaterdag pas aangekomen. De twee weken daarvoor hebben we alleen maar geklust en schoongemaakt om het hotel er tiptop te laten uitzien! En dat is wel gelukt moet ik zeggen! Ben toch wel blij dat we nu onze normale diensten doen en lekker met de gasten bezig kunnen zijn en kunnen genieten van de sneeuw.

De piste ben ik helaas nog niet op geweest…Ja ik heb nieuwe ski’s en nee die heb ik nog niet kunnen uitproberen door een blessure…nu al een blessure? Ja, dat heb ik weer. Ik was met Jelle aan het afwassen, de eerste week (derde dag) en we waren aan het vechten met theedoeken..waarom? Weet ik ook niet, we moesten denk ik energie kwijt. Nu was het dus zo dat Jelle mij wilde slaan en ik wilde hem tegen houden/afweren/terug slaan en toen zei mijn duim knak! Hij werd meteen twee keer zo dik en helemaal blauw/rood. Bij de apotheek heb ik zalf gehaald voor de zwelling en die is nu ook gelukkig weg, alleen ik kan nog haast geen kracht zetten met mijn rechter (heel handig want ik ben rechts) duim. Als ik werk tape ik hem helemaal in maar dan nog voel ik wel wat. Daarom ben ik ook niet de piste op geweest nog..als ik val en ik breek hem echt…

Maar ja, het komt vast wel weer goed. We hebben ook al leuke dingen meegemaakt, het eerste thema feestje is geweest. De “Christmas Party”, was erg gezellig en het verkleden begon best goed vind ik! (zie foto’s als het lukt om ze erop te zetten). Morgen is na 15 dagen werken mijn eerste vrije dag, yeeh! Daar heb ik zin in! Dan ga ik toch maar voorzichtig de piste op, want het zal mooi weer worden.
Iedereen alvast veel plezier met oud en nieuw. Dat zal hier niet veel bijzonders zijn, alleen vuurwerk als de gasten het meenemen, maar we gaan wel een leuk feestje in de bar maken! Om jullie nog eens jaloers te maken; erg ligt veeeel sneeuw, het is mooi weer, je kunt lekker eten hier en de hotelteams zijn gezellig! Mijn ouders zullen halverwege maart hier zijn en de buren komen ook deze kant op! Dat beloofd in ieder geval gezelligheid! Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Katinka

  • 26 December 2011 - 14:44

    Jan En Len:

    Hoi Katinka,

    Nog een prettige kerstdag ( restant!)
    en een leuk oudejaar.
    Succes met je hand; we zullen voor je
    'duimen.'

    groetjes Jan en Len

  • 26 December 2011 - 16:14

    Loes En Dick:

    Weer wat bijzonders inderdaad...misschien moet je toch even bij een dokter langs??? Wij hebben 24 december Kerst gevierd met 11 personen. met cadeaus en alles er op en eraan...was heel gezellig. De andere dagen rustig aan. Vandaag even in Dordrecht, leuke stad. Het was 12-13 graden. Dus....geen horrorwinter..Fijne jaarwisseling, positief 2012 en groetjes aan Jelle.

  • 27 December 2011 - 04:11

    Susanne:

    Ik hoop dat je een leuke kerst hebt gehad!! Wij hier in Thailand mogen niet ook niet klagen.. Beetje bewolkt alleen maar dat valt te overleven!! Hopelijk is je duim snel over!! Kus

  • 27 December 2011 - 10:58

    Brigitta:

    Hoi Katinka en Jelle
    Heel veel (werk)plezier in Chatel!!
    Sterkte met je duim !!! en die energie kan je ook op een andere manier kwijt hoor !!! hahaha
    Hele gezellige dagen met oud en nieuw!!
    liefs van ons allemaal. XXXXX

  • 28 December 2011 - 10:24

    Yvonne En Ruud Van D:

    hai katinka en jelle,
    wij wensen jullie een heel goed 2012 toe, met veel sneeuw en leuke gasten en heel belangrijk goede gezondheid.
    groetjes
    yvonne

  • 28 December 2011 - 11:07

    Betsy:

    En hoe gaan de nieuwe skies??? Zoals je had verwacht of toch anders?
    Er is in ieder geval aan sneeuw geen gebrek.
    Zorg goed voor je zelf, voor de gasten goed zorgen kan ook geen kwaad natuurlijk.Geeft positieve energie.
    Groetjes Mam

  • 29 December 2011 - 16:21

    Nanda:

    Hai Katink!
    Alvast een spetterende jaarwisseling! Ik zal aan je denken als ik naar het vuurwerk op de Erasmusbrug aant kijken ben vanuit de cruise terminal. Mooi dat er veel sneeuw ligt voor jullie en de gasten. Eindelijk skieen. Veel plezier en ik mail je snel. Kuskus

  • 02 Januari 2012 - 16:15

    Tomas:

    Yooo Zus

    Happy new year:D

    Hoe is het met de sneeuw daar??

    Hoe zijn je schoenen/skies?

    Nog wat gewonnen met de kraskaart?(ik niet)

    Hoe is het met je duim?

    Staat er al een party in de agenda als wij komen?

    greets Tomas.

  • 02 Januari 2012 - 18:53

    Rob:

    Nogmaals een heel gelukkig en gezond 2012 gewenst waar je maar weer mooie dingen mag gaan meemaken dit jaar!
    En dat begint uiteraard met weer dit heerlijke wintersportseizoen die nu al weer aan het losbarsten is!

    Heel veel plezier daar. Leer dit jaar nou eindelijk is die skies naast elkaar te houden en aan het einde verwacht ik zeker een 360 na al die weken (apres)ski ervaring!

    Greets en kuss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katinka

Het nieuwe avontuur gaat voor ons beginnen in Zuid- Amerika!!

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 52663

Voorgaande reizen:

29 November 2014 - 27 Maart 2015

Rondreis Zuid-Amerika

21 April 2012 - 13 Augustus 2012

Rondreis Australië

11 December 2011 - 15 April 2012

Wintersportseizoen 2011-2012

22 Mei 2011 - 12 Juni 2011

New York

12 December 2010 - 01 Mei 2011

Wintersportseizoen 2010-2011

13 September 2010 - 15 Oktober 2010

Europa Tour 2010

Landen bezocht: