" Duimpje omhoog " - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu " Duimpje omhoog " - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

" Duimpje omhoog "

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

25 Januari 2012 | Frankrijk, Châtel

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste verhaal en er is weer veel gebeurd in het alpendorpje hier! In mijn vorige verhaal vertelde ik al over mijn gekneusde duim, die uiteindelijk gebroken blijkt te zijn. De doktor hier in Chatel regelde afgelopen maandag een afspraak in een kliniek in Thonon om mijn duim nog eens na te laten kijken door een specialist. Toen Jelle en ik daar waren zag hij vrij snel dat er niets aan mijn spier was en zei hij eigenlijk van “nou, ga maar weer gewoon werken en alles doen zonder hem in te tapen, en slik vooral wat meer pijnstillers want het zal veel pijn gaan doen”. Oke, leuk advies dus maar de conclusie is wel dat het goed gaat met de breuk! Nu nog hopen dat ik snel weer mijn duim verder kan buigen. Jelle heeft een tijdje pijn in zijn ribben gehad, waarschijnlijk ook gekneusd en een collega van mij is in het ziekenhuis beland door een aanvaring met een skier. Gelukkig kan hij weer werken met wat schaafwonden op zijn hoofd en een scheurtje in zijn gehoorsbeentje/kaak. Ja, ja we zijn lekker bezig hier!

Vanaf zaterdag is er echt veel veel sneeuw gevallen, dus dat is super goed! Veel mist wel, maar ik ben zaterdag de piste op geweest en super vette offpiste stukken gedaan en dan gisteren was ik vrij met Jelle en hebben we 's ochtends echt een hele tocht gedaan richting Zwisterland met nog een collega, en “de muur” gedaan. Een van de steilste pistes van Europa. En dan uiteraard nog het themafeestje op dinsdagavond, dit keer met het thema “doctors and nurses”. Foto’s zal ik op facebook zetten.

Verder is het op het moment nog heel even rustig in Chatel, zodra februari begint zal het druk worden op de pistes en in het hotel. Er is al heel veel geboekt in ons hotel, dat wordt lekker hard werken! Ook leuk! De eerste collega uit Jelle’s team moet helaas vrijdag met de bus naar huis na een ongelukkige val op zijn pols. Heel vervelend maar misschien kan hij na 3 weken terugkomen. De eerste reacties op internet zijn ook binnen over het hotel, het team en het eten wat wij serveren en die waren zeer positief! Ook wel heel leuk om te horen en voor jullie natuurlijk nog meer redenen om naar Chatel te komen!

Nou ik stop er snel mee want ik ga zo een diner dienst lopen!

Liefs,
Katinka

• 25 Januari 2012 - 17:03

Gertjan:

Hoi Katinka,
    gelukkig is er dan toch geen reden om naar Nederland terug te keren! je zult vast wel hebben gehoord over onze reis. We hebben veel gezien en rondgereisd, ik geloof dat we alles bij elkaar nog zo'n 2.600 kilometer hebben gereden in drie verschillende staten: Texas, Mississippi en Louisiana. Het weer was geweldig, steeds ruim boven de twintig graden. Wel een heel verschil bij thuiskomst in Nederland, hier is het rond de vijf graden. Leuk die "themafeestjes", hopelijk niet meer van die bizarre onderwerpen.
    groet!

• 25 Januari 2012 - 17:03

Ivanca:

Heey katink,
    Leuk om weer wat van je te horen!
    En gelukkig is alles goed met je duim :)
    is daar wel goed sneeuw? Want hier heb ik nog geen vlok gezien!

Xxx ivanca

• 25 Januari 2012 - 17:49

Christa :

He meissie!!

Wat fijn dat het allemaal goed gaat ondanks alle kneuzingen.
    Geniet lekker vd sneeuw, wij krijgen het mss ook nog hier. Maar of ik daar op zit te wachten?!

Ik wacht met spanning op je volgende verhaal :-)

Groetjes, Christa.

• 25 Januari 2012 - 18:05

Jan En Len:

Hoi daar

Nou hou ze daar maar onder de duim dan!
    Geniet nog even van de stilte voor de storm.
    Veel plezier en succes met de uitbreiding van je werkervaring, maar dat gaat wel lukken denk we!

groetjes
    Jan en Len

• 25 Januari 2012 - 18:10

Brigitta:

Hoi Katinka en Jelle
    Gelukkig hoef je geen gips , want dan kan je weinig meer , Te gek zeg dat er zoveel sneeuw ligt !
    Hier wordt het volgende week ook kouder volgens de berichten , dus de mutsen en wanten weer opzoeken .
    Nick heeft de testen van vandaag bij de luchtmobiele brigade gehaald en is super blij , hij mag nu t/m vrijdag blijven , hopen dat de rest ook goed gaat.
    Wel lekker dat het wat drukker wordt in het hotel denk ik ,
    Doen jullie wel voorzichtig op `de muur`!! en veel plezier op de themafeestjes !!!
    liefs Brigitta.

• 25 Januari 2012 - 21:07

Nanda:

Hey hey!
    Leuk om weer van je te horen.
    Je duim gebroken OMG!
    Ik vond al dat je zo lang pijn bleef houden.. geen aansteller dus.
    Maarre dat dokterfeestje is wel het laatste medische wat ik van jou uit dat Alpendorp wil horen,
    want ik vind het nu wel weer genoeg met al die letsels.
    Dus niet uit liften vallen of struikelen met je ski-schoenen in de bus ofzo,
    want dat zie ik nog eerder voor me dan dat het met skieën fout gaat.
    Thumbs up!
    Big hug!

• 26 Januari 2012 - 17:46

Rob:

Leuk dat je het weer zo naar je zin heb daar! Het doctors and nurses thema was wel heel toepasselijk met al die pijntjes daar;)
    Geniet van de heerlijke verse sneeuw en veel plezier nog!
    Xx

• 30 Januari 2012 - 08:15

Susanne:

Tinkieee!

Gelukkig is het weer een vooruitgang op je duim! Wel eng zeker zonder tape of iets eromheen?
    Curasounds was gezellig! We zaten eerst op de bank met een kleine tegenzin, is inmiddels ook koud geworden in Nederland!! Maar uiteindelijk was het toch leuk dat we zijn gegaan! We hebben alleen Ruud en Arwin gezien, de rest niemand.. Beetje een domper!
    Jammer dat je er niet bij was! Maar als je terug bent gaan we snel met zn vieren meeten, meidenweekend!!!

Blijf genieten daar!! X

• 31 Januari 2012 - 19:03

Anja P:

Hoi Katinka,

Mooi dat alles goed gaat! Dat loopt weer met een sisser af volgens mij, met je duim... Gelukkig maar! Gaaf dat je al lekker hebt kunnen skieen. Geniet nog even van de rust, morgen is het februari.
    Hier ligt ook een klein laagje sneew sinds gisteren. Vanuit binnen is dat een heel mooi gezicht;-)
    Nog veel plezier daar!

Groetjes Anja

• 16 Februari 2012 - 08:00

Kees En Petra:

Hoi Katinka,

Over iets meer dan een week komen wij jouw kant op. 25 februari gaan wij een week naar Avoriaz. Lijkt me wel gezellig om een keer af te spreken om samen te gaan boarden. Ik heb alleen geen mobielnummer van jou, dus wordt het lastig afspreken. Ik zal het aan je ouders vragen. Je hoort van ons als we er zijn.

Groetjes, Kees, Petra en kids