" End of season " - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu " End of season " - Reisverslag uit Châtel, Frankrijk van Katinka Gubbi - WaarBenJij.nu

" End of season "

Door: Katinka

Blijf op de hoogte en volg Katinka

02 April 2012 | Frankrijk, Châtel

De laatste week in het Franse Alpendorpje Chatel is ingegaan!! Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant heb ik zin om naar huis te gaan en ook daar de lente te voelen. (en eindelijk weer zelf te koken en dingen als gewoon brood te eten!)

De sneeuw is hier nu wel aan het verdwijnen en het dorp is een stuk rustiger. We hebben deze week nog maar 28 gasten in het hotel dus het zijn korte diensten. Maar dat komt mooi uit want we hebben nog een afscheidsbbq deze woensdag, dinsdagavond het laatste themafeestje (retro skiparty), nog een lunch donderdagmiddag, vanavond nog de bierrace in onze bar (ik sta achter de bar dus zal niet meedoen, lust nog steeds geen bier dus komt goed uit:p), morgen laatste skidagje en dan moet mijn koffer natuurlijk ook nog ingepakt worden! We vetrekken vrijdag of zaterdagochtend dus er is nog een hoop te doen!

De afgelopen weken waren wel erg leuk! Mijn ouders en broertje zijn langs geweest, dat was een geweldig weekend met mooi weer en ook mist en sneeuw. We hebben heerlijk kunnen skiën en geluncht op de piste en we hebben ook nog een goede apres ski avond gehad toen de eerste collega ons ging verlaten. Daan is al eerder weggegaan omdat hij naar een zomerbestemming voor sunweb is gegaan.

We hebben na dat weekend nog een halve meter sneeuw gehad ook! Een hele verassing voor halverwege maart! Jelle’s snowboard is wel echt kapot gegaan daarna dat is dan wel weer jammer. Verder hebben we nog een heerlijke dag Montreux gehad met 5 collega’s, beetje winkelen en natuurlijk naar de Mac en ben ik samen met Jelle naar Annecy geweest wat ook een leuke stad is. Op de terug weg hebben we in een Aziatisch restaurant gewokt, dat was echt heeeeerlijk! Eindelijk eens wat anders eten dan stokbrood.

Thema feestjes zijn er ook weer geweest, de pink party was zeer mooi en ook de moustache party (waar Jelle dus 3 weken zijn baard voor had laten staan) en de pirates and prostitutes party waren gezellig. Afgelopen weekend hadden we nog een VIP TRIP met alle sponsors van onze bar. Er kwamen dus vertegenwoordigers en oprichters van de dranken die wij verkopen en extra’s zoals Muchachomalo onderbroeken. Er kwam ook een dj draaien dus dat was erg gezellig!

Nu ben ik helemaal klaar voor een nieuw avontuur in Australië. Ik moet nog wel even wat spulletjes voor in mijn backpack kopen maar dat zal helemaal goed komen. We hebben al een auto/camper gehuurd voor 3 maanden. Er zit een tafel/bank in die je om kunt bouwen tot bed en wat kampeerspullen, een kraantje, koelkastje en zelfs een dvd speler! Zo kunnen we zelf bepalen waar we allemaal heen rijden en hoeven we niet elke dag slaapplekken te betalen want er zijn veel gratis/goedkope camperstandplaatsen en campings in Australië.

Dit was dus mijn laatste Chatel verhaaltje! En het was weer een topseizoen! Als jullie willen afspreken/daten/iets leuks gaan doen in de twee weken dat ik thuis ben (8april tot 21 april) laat het me dan weten:)! En als er mensen zijn met goede/leuke/interessante/handige tips voor Australië laat dan ook zeker een berichtje achter!!

Tot snel,
Liefs, Katinka

• 02 April 2012 - 11:52

Theo&Coby:

Nou luitjes jullie gaan nu echt aftellen door verschillende activiteiten en afscheid te nemen van de dingen waar jullie 3 maanden mee bezig zijn geweest.
    Op naar het nieuwe avontuur maar eerst nog lekker 2 weken bij paps en mams vertoeven en met jullie vrienden en kennisen het een en ander bij kletsen.groetjes en xxxx van ons.

• 02 April 2012 - 11:53

Theo&Coby:

• 02 April 2012 - 12:04

Robin:

Heey! Leuk verhaal, hopelijk gaan jullie een hele leuke tijd in Australie hebben! Ik heb al zin in eerste paasdag as zondag, dan kunnen we eindelijk eens bijpraten :) Groetjes Robin

• 02 April 2012 - 12:07

Priscilla:

Hee Katink, zo te lezen heb je superveel leuke dingen meegemaakt in Chatel! Jammer dat het bijna voorbij is. En wat vet dat jullie naar Australië gaan zeg!
    Alvast een goede reis terug naar huis en misschien heb je zin om een keer een drankje te doen met wat Bonnie mensen :)

Groetjes, xx

• 02 April 2012 - 14:44

Ruud-yvonnen V Donge:

ik ben blij dat jullie zoveel plezier hebben gehad, ik wens jullie een goede reis terug naar huis, zie je misschien nog wel, leuk dat jullie een camper hebben gehuurd voor Australie, ben je heel wat vrijer kunnen jullie doen en laten wat je wilt, nou groetjes Yvonne & Ruud

• 02 April 2012 - 16:53

Len:

Zo weer een aanvulling op je cv erbij; mooi toch!.
    Maar die 2 weken in Spijkenisse zijn natuurlijk veel te kort om met iedereen af te spreken, ha ha
    zeker als je nog moet nadenken........ wat neem ik nou die 3 maanden mee Down Under???
    Dan gaat de kledingkast weer drie keer uitgestald worden! Veel plezier nog die laatste dagen en fijne reis terug naar huis; wie weet weet zien we je nog ff xx
    Jan en Len

• 02 April 2012 - 18:30

Rob!:

Zo te lezen weer een top seizoen geweest!
    Zie je over een paar weken in OZ, dan kunnen we daar de thema feesten is op gang zetten!

Geniet van de weekjes in NL en zie je snel! Xxx

• 02 April 2012 - 19:45

Leny Gubbi:

Altijd weer leuk om iets over je wederwaardigheden te lezen en de foto's te bekijken. Misschien lukt het wel om even aan te wippen als je thuis bent. En anders wordt het na jullie trip naar Australië. Daar zijn we dan natuurlijk ook heel benieuwd naar.

• 03 April 2012 - 18:02

Elske:

Wat leuk dat jullie een camper hebben gehuurd! Dat lijkt me echt ideaal:). En jammer dat we vorig jaar geen bierrace hebben gehad:p. Leuk joh!
    Geniet nog van de laatste dagen!
    Liefs xxx